Deklaracja dostępności Banku Spółdzielczego w Pilźnie
Bank Spółdzielczy w Pilźnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich usług zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Banku Spółdzielczego w Pilźnie oraz infrastruktury w tym bankomatów.
Dostępność:
Nasza strona internetowa jest regularnie aktualizowana i dostosowywana do wymagań dostępności, zgodnie z Ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z dnia 26 kwietnia 2024 r.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z wymogami ustawy z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Wprowadzone udogodnienia
W trosce o zapewnienie pełnej dostępności wdrożyliśmy następujące funkcje:
Wtyczka dostosowująca stronę
Zainstalowano Ally Web Accessibility, umożliwiającą korzystanie z wersji wysokiego kontrastu, powiększenia czcionki oraz dodatkowych opcji ułatwiających nawigację.
Opcja powiększania czcionki
Umożliwiamy czterostopniowe powiększenie czcionki każdego elementu strony.
Linki wizualne
Większość linków na stronie jest wyróżniona wizualnie dla łatwiejszej nawigacji.
Obsługa skrótów klawiszowych
Strona obsługuje popularne skróty klawiszowe, co usprawnia poruszanie się po serwisie.
Opcje kontrastu i dostosowań wizualnych, w tym:
- Skala szarości
- Wysoki kontrast
- Negatywny kontrast
- Jasne tło
- Podświetlenie linków
- Czytelna czcionka
- Czytnik ekranu
Mapa strony i wyszukiwarka
Dostępne bezpośrednio z poziomu strony głównej.
Wersja wysokiego kontrastu
Możliwość uruchomienia trybu wysokiego kontrastu za pomocą myszy (kliknięcie) lub klawiatury (klawisze TAB i ENTER).
Brak pułapek klawiaturowych
Strona nie zawiera elementów powodujących gwałtowne zmiany jasności ani migotania na czerwono.
Brak elementów dźwiękowych i migających
Strona nie zawiera automatycznie uruchamianych dźwięków ani animacji, których nie można zatrzymać.
Spójność układu
Układ i działanie menu oraz nawigacji są spójne na wszystkich podstronach.
Nawigacja za pomocą klawiatury
Struktura strony umożliwia logiczną nawigację.
Etykiety pól formularzy
Jasne i jednoznaczne oznaczenie pól formularzy zapewnia łatwe ich rozpoznanie
Ograniczenia w dostępności
Nie wszystkie elementy serwisu spełniają jeszcze w pełni wymogi dostępności:
- Cześć załączonych dokumentów nie posiada warstwy tekstowej (są skanami).
- Cześć plików graficznych nie zawiera opisów alternatywnych.
- Niektóre dokumenty nie posiadają prawidłowej struktury, np. hierarchii nagłówków.
- W serwisie nie ma mechanizmu otwierającego nowe okno bez udziału użytkownika.
- Niektóre elementy strony nie posiadają etykiet aria-label
Badanie dostępności
Ostatnie badanie dostępności strony zostało przeprowadzone 10 lutego 2025 r. za pomocą narzędzia Accessibility Insights for Web i Lighthouse.
Wynik oceny wskazuje, że strona internetowa https://www.bspilzno.pl/ spełnia wymogi dostępności w 89 – 95%.
Placówki Banku Spółdzielczego w Pilźnie
Wejście do budynków
Do budynków prowadzą główne wejścia, w wybranych lokalizacjach dostępne są pochylnie dla osób poruszających się na wózkach lub brak schodów. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. Drzwi jednoskrzydłowe lub dwuskrzydłowe otwierają się manualnie.
Winda i dostępność pięter
We wszystkich lokalizacjach brak wind, możliwość obsługi klienta na poziomie parteru.
Toalety
Bank nie udostępnia toalet dla klientów.
Parkowanie
W wybranych lokalizacjach przed budynkami znajdują się parkingi z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące;
Wejście z psem asystującym
Do budynków i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.
Brak pętli indukcyjnej
W budynkach nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej, a także brak oznaczeń w alfabecie Braille’a czy kontrastowych dla osób niewidomych.
Dostępność bankomatów
Bank Spółdzielczy w Pilźnie dba o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. W ramach tej troski Bank korzysta z bankomatów, które oferują szereg funkcji ułatwiających korzystanie z urządzeń, szczególnie dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Warto jednak pamiętać, że dostępność poszczególnych funkcji zależy od dostawcy danego urządzenia. W wybranych lokalizacjach dostępne są pochylnie dla osób poruszających się na wózkach lub brak schodów.
Audio w bankomatach
W wybranych bankomatach dostępna jest funkcja głosowa, która po podłączeniu słuchawek pozwala osobom niewidomym lub słabowidzącym na samodzielne korzystanie z urządzenia. Głosowe instrukcje prowadzą użytkownika przez procesy takie jak wybór opcji, wpisywanie PIN-u czy pobieranie gotówki.
Wysoki kontrast ekranu i klawiszy
W niektórych bankomatach zastosowano wysoki kontrast klawiszy (np. białe cyfry na czarnym tle), co umożliwia łatwiejsze rozpoznawanie cyfr i funkcji przez osoby z problemami ze wzrokiem. Dodatkowo ekran może oferować możliwość zwiększenia kontrastu i powiększenia tekstu.
Bezdotykowa obsługa
Bankomaty umożliwiają również obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej), co może ułatwić korzystanie z urządzenia osobom z ograniczoną sprawnością motoryczną.
Dzięki współpracy z dostawcami urządzeń, Bank Spółdzielczy w Pilźnie dąży do tego, aby korzystanie z bankomatów było jak najbardziej komfortowe i dostępne dla wszystkich klientów.
Nasze zaangażowanie w dostępność
Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając te udogodnienia, staramy się zapewnić jak największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy przy korzystaniu z bankomatów, nasz personel jest gotowy, aby Ci pomóc.
Kontakt w przypadku problemów z dostępnością
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej lub jej elementów, prosimy o kontakt:
- Zespół Handlowy
- Email: sekretariat@bspilzno.pl
- Telefon: 14 672-10-11
Można również składać wnioski o udostępnienie informacji w alternatywnych formach, takich jak odczytanie niedostępnego dokumentu, opisanie zawartości wideo lub inne potrzeby związane z dostępnością. Wnioski te będą rozpatrywane zgodnie z przepisami prawa w możliwie najkrótszym terminie jednak nie dłużej niż w ciągu 30 dni.
Oświadczenie sporządzono dnia: 02.06.2025 r.
Mapa strony:
Strony
- Dostępność i mapa strony
- Accessibility statement
- POL-Konto Skarbonka
- Limity niskokwotowe w internecie
- Pożyczka po sąsiedzku
- Kredyt gotówkowy Wiosenne Inspiracje
- Lokata MIG
- Lokata standard
- POL-Konto Junior
- Rachunki pozostałe
- Rachunek bieżący dla firm
- Rachunek oszczędnościowy a vista
- Doładowanie telefonu
- PayByNet
- Wnioski online
- Polityka Cookies
- Rodo
- Bezpieczeństwo
- Aktualności
- MojeID – Profil Zaufany
- Kredyt obrotowy w rachunku kredytowym
- Kredyt obrotowy w rachunku bieżącym
- Kredyt obrotowy na finansowanie bieżącej działalności rolniczej
- Kredyty dla rolników
- Kredytowa linia hipoteczna
- Kredyt szybka inwestycja
- Kredyt rewolwingowy
- Kredyt inwestycyjny
- Kredyt obrotowy w rachunku kredytowym
- Kredyt w rachunku bieżącym
- Kontakt
- Dane informacyjne banku
- Reklamacje
- Szkolne Kasy Oszczędności
- Placówki banku
- Rada nadzorcza
- Zarząd Banku
- Historia Banku
- Płatności mobilne
- Smart Karta
- Karta Visa Classic (Junior-13)
- Karta płatnicza Visa niespersonalizowana
- Karta zbliżeniowa VISA payWave
- Karta płatnicza Visa Classic Debetowa
- Karty płatnicze i płatności mobilne
- Inwestycyjny kredyt rolniczy
- Kredyt odnawialny w ROR
- Do pobrania
- Ubezpieczenia majątkowe
- Ubezpieczenia turystyczne
- Ubezpieczenia komunikacyjne
- Ubezpieczenia
- Powiadomienia sms
- Express Elixir
- Blik
- Płatności mobilne
- Usługi
- Rachunki dla Rolników
- Rolnicy
- Lokaty dla firm
- Kredyty dla firm
- Rachunki dla firm
- Firmy i instytucje
- Bezpieczeństwo bankowości internetowej
- Internet Banking dla Firm
- Bankowość mobilna
- Bankowość internetowa
- Bankowość elektroniczna
- Rachunek oszczędnościowy
- Lokata standardowa
- Lokaty
- Uniwersalny Kredyt Hipoteczny
- Kredyt mieszkaniowy Mój Dom
- Kredyt ekologiczny
- Kredyt gotówkowy
- Podstawowy rachunek płatniczy
- Konto walutowe
- POL-Konto Mobilne
- Kredyty
- POL-Konto Standard
- Rachunki
- Klienci Indywidualni
- Bank Spółdzielczy w Pilźnie
Wpisy
- Zebranie Przedstawicieli Banku
- Zebranie Grup Członkowskich
- Godziny pracy 18 kwietnia – Wielki Piątek
- Niedostępność usług ON-line
- Godziny pracy – 24 i 31 grudnia
- Niedostępność usługi BLIK
- Zapraszamy na wirtualny spacer po historii polskich banków spółdzielczych!
- Prace techniczne – przerwy w dostawie usług
- Zebranie Przedstawicieli Banku
- Ustawowe wakacje kredytowe
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Zebranie Grup Członkowskich
- Płatności kartą za granicą
- Godziny pracy 29 marca – Wielki Piątek
- Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki
- Loteria – nowa edycja! Spłacamy Twój kredyt!
- Informacja o zmianie Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych oraz Instytucjonalnych
- Nowość! Wpłatomat/bankomat w Ładnej!
- Nowy Punkt Obsługi Klienta w Siedliskach-Bogusz
- Loteria! Spłacamy Twój kredyt!
- WIRON – informacje dla klientów
- Zmiana oprocentowania ze zmiennego na stałe
- Dołączamy do zbiórki WOŚP!
- Uruchomienie wpłatomatu
- Prace serwisowe
- Wakacje kredytowe
- Fundusz wsparcia kredytobiorców
- Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę