bankowość mobilna
nasz bank

NASZ BANK

to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Pilźnie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem odcisku palca.

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

  • dostęp do rachunków
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR
  • wykonywanie przelewów Split Payment
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push
  • odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca)
  • płatności BLIK
  • przelewy BLIK na numer telefonu (NOWOŚĆ!)

 

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

JAK ZACZĄĆ KORZYSTAĆ Z APLIKACJ MOBILNEJ NASZ BANK?

Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

Wejdź do sklepu App Store i pobierz aplikację Nasz Bank.

Po uruchomieniu aplikacji postępuj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami.

Po zalogowaniu się do bankowości internetowej dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

Ustal swój indywidualny PIN do aplikacji.

GOTOWE!

 

DO POBRANIA

Przenieś konto
do Banku Spółdzielczego
w Pilźnie

Formalności załatwimy za Ciebie!